دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 7, 2024
مبارزه با دشمن

حوزه/ مدیر مرکز راهبری امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ایده انقلاب اسلامی استعمار و استکبار را به وحشت انداخته است و امروز ایران مادر جبهه مقاومت است و بانوان ما باید در حوزه تبیینی برای این جبهه کار و تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان جنوبی سارا طالبی، مدیر مرکز راهبری امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، امروز دوشنبه ۱۶ مهر در رویداد مادران مقاومت که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی برگزار شد، گفت: برخی سخن از گفت و گو و صلح با آمریکا می‌زنند ولی باید به این نکته توجه کنیم که حرف اسرائیل برتری و سلطه جویی بر جهان است و چگونه با چنین ایده‌ای می‌توان به گفت و گو نشست.

وی با بیان اینکه هر چند از دست دادن شهدای جبهه مقاومت چون شهید اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله سخت است ولی از جهتی این جنایت موجب شود که حقیقت ظلم اسرائیل در اوج خود را نشان دهد، افزود: چه کسی باور می‌کرد در دانشگاه‌های غرب که با ابزار رسانه بر افکار دانشجویان کار کرده‌اند بعد از عملیات طوفان الاقصی و جنایت‌های صهیونیست دانشجویان علیه این جنایت‌ها تجمع کرده و اعتراض کنند.

وی ادامه داد: ایده انقلاب اسلامی استعمار و استکبار را به وحشت انداخته است و امروز ایران در جبهه مقاومت است و بانوان باید در حوزه تبیینی برای این جبهه کار و تلاش کنند.

مدیر مرکز راهبری امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر اینکه بانوان راویان «امید به آینده، پیشرفت و حقیقت» هستند، گفت: همان گونه که اگر مادر یک خانواده حال خوب و با امید بالا داشته باشد حال اعضای خانواده نیز خوب خواهد بود در جامعه نیز همین گونه است که حس امید و مقاومت را بانوان به دیگر اعضای جامعه تزریق می‌کنند.

طالبی با تأکید بر اینکه باید با اندیشه‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری آشنایی بیشتری داشته باشیم،گفت: از طرف دیگر آشنایی با قرآن کریم و انس با آن می‌تواند به ما قوت فکری ببخشد.

وی خاطرنشان کرد: ما مادران و مردان مقاوم غزه را در پیش چشم داریم که در بمباران اسرائیل و از دست دادن عزیزانشان باز هم بر روی خرابه‌ها قرآن تلاوت می‌کنند که همین رفتار به آنان قوت در برابر دشمن را اعطا می‌کند.

ریشه‌ مقاومت مردم فلسطین در قلب شیر زنان این سرزمین قرار دارد

معاون امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی کشور همچنین در جلسه شورای راهبری و هم‌آهنگی بانوان تاثیرگذار (فعال فرهنگی، قرآنی، اجتماعی) شهرستان سربیشه نیز گفت: تاریخ گواه این است که هر جا زنان یک جامعه آگاهانه از توانایی‌ها و احساسات پاک و خداجوی خود معقولانه بهره بردند؛قادر خواهند بود شاهکارهای ماندگار خلق کنند.

وی تصریح کرد: امروز زنان فلسطینی چنین شاهکاری را خلق کردند و امروزه زنان فلسطینی در قیام با تمامی توان حضور دارند و نقطه عطف حرکت زنان در این خروش فراگیر، تربیت انسان‌های فداکاری است که از مرگ هیچ‌گونه هراسی ندارند، آنان با آغوش باز شهادت فرزندان، همسران و برادران خود را می‌پذیرند.

طالبی افزود: ریشه‌های ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین در اعماق قلب شیر زنان این سرزمین قرار دارد چنانچه موجب شده که زنان در روبه‌رو شدن با خصم خطرناک احساس قدرت و عزت کنند و از اسارت، شکنجه و شهادت فرزندان و همسرانشان و خانواده‌شان،از گرسنگی و آوارگی و از ویرانی خانه‌هایشان نترسند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha